جادوگر شهر از

هر چهار نفر به راه افتادند و سفرشان را آغاز کردند. سفر به سرزمین "از". خورشید در آسمان می درخشید و وجود هر چهار تا مانند خورشید گرم و پر از امید بود. "مترسک" می خواست صاحب مغز شود تا مجبور نباشد همه ی عمر را میان ذرت های مزرعه سپری کند.

"هیزم شکن حلبی" قلبی مهربان می خواست تا برای همیشه خشک و زنگ زده در جنگل  باقی نماند. "شیر" نمی خواست ترسو باشد. او به دنبال "شجاعت" سفر را آغاز کرده بود و "دورتی" دلش برای باز گشتن به کانزاس و به خانه ی عمو و زن عمویش تنگ شده بود، اما آرزوهای این چهار نفر چگونه برآورده می شود، چگونه همدیگر را پیدا می کنند، راز رسیدن به سرزمین "از" در چیست  و.... پاسخ همه ی این سوالات در یک قصه است. یک قصه ی قدیمی از جنس قصه های پریان که در آن امید، هیجان و سرگرمی جای اندوه و غصه را گرفته است.

کتاب "جادوگر سرزمین از" داستان یک دوستی است. یک همراهی و همدلی با درون مایه عاطفی. ماجراهایش پر است از هیجان و شگفتی که به خواننده ی نوجوان خود لذت و نشاط می بخشد و او را به سفری تخیلی می برد.

این کتاب، جلد اول از مجموعه ی سه جلدی "دنیای شگفت انگیز از" است و جلد های دیگر آن در سال های متفاوت با عناوین، ناشرین و مترجمان مختلف به چاپ رسیده است.
                                           
 

عنوان لاتین
Wonderfull word of OZ
برگردان
سارا قدیانی
تهیه کننده
ژاله فروهر
سال نشر
۱۳۸۱
ناشران
نویسنده
Baum Lyman Frank, لایمن فرانک باوم
Submitted by editor3 on