روزشمار ترویج خواندن اسفند ماه

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با روزشمار ترویج خواندن اسفند ماه را مشاهده کنید.

زیر دسته بندی ها
مهدی آذریزدی (آذر خرمشاهی)، نویسنده و بازنویس آثار كودكان، سال‌ ١٣٠٠ در آبادی خرمشاه یزد به دنیا آمد. از كودكی همراه پدرش كشاورزی و باغبانی می‌كرد و پس از ۱۲ سالگی دو سال در مدرسه طلبگی درس عربی خواندو
سه شنبه, ۲۷ اسفند
گروه کتابشناسی کتابک فهرستی از کتاب‌های مرتبط با بهار و نوروز برای گروه‌های سنی مختلف آماده کرده است.
دوشنبه, ۱۹ اسفند
کتابک به مناسبت پانزدهم اسفند روز درختکاری فهرستی از کتاب‌‌های کودک با موضوع درخت و درختکاری یا کاشت گیاهان را پیشنهاد می‌کند؛ کتاب‌هایی که با تصاویر زیبا و متن‌های دلنشین‌شان عشق و احترام به طبیعت و درختان را در دل کودکانمان خواهند کاشت.
چهارشنبه, ۱۴ اسفند
تيودور زئوس گیزل تصویرگر و نویسنده مشهور امریکایی است که با نام‌های «دکتر سیوس»، «دکتر زیوس» یا «دکتر سوس» نیز شناخته می‌شود.
شنبه, ۱۰ اسفند
رادلف اشتاینر، خالق روش آموزش خلاق والدورف است. روشی که بر پایه فلسفه آزادی شکل گرفته و می کوشد تا انسان‌هایی آزاد و خلاق پرورش دهد. اشتاینر در 25 فوریه سال ۱۸۶۱ در یک منطقه روستایی در اتریش به دنیا آمد. کودکی اش در یک منطقه ییلاقی سپری شد. جایی که پدرش رئیس ایستگاه قطار بود.
یکشنبه, ۴ اسفند
اریش کستنر شاعر، روزنامه نگار، نمایشنامه‌نویس و نویسنده‌ی کتاب های کودکان و از بنیان‌گذاران دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان و کتابخانه‌ی بین المللی کودکان مونیخ است.
شنبه, ۳ اسفند
اریش اُزر نقاش آلمانی خالق مجموعه کتاب‌های مصور کودکان به نام پدر و پسر است.  اریش ازر، در ۱۸ مارس ۱۹۰۳، در آدورف در منطقه فوگتلند آلمان به دنیا آمد.
چهارشنبه, ۳۰ بهمن